linnhelenelindhjem

jag är dålig på att updatera här i bloggen, också dålig på att visa er foton på mitt liv. Men en sak är säker jag lever det mest roliga liv & har alltid med mig kamera så varför inte bjuda på några godingar till foton .


vem har sagt att det är fel att jag drar igång "bira bira bärs bärs" på bussen ? haha det är nog smart om jag inte gör det, fast det säger jag i nyktert tillståd men tvärt om när man är onykter.

en vanlig sommarfredag.

glassdrinkar slår allt .

på väg till örebro

g33k på tåget .  som även kallas sofia (:

självklart skulle LB spela lite , detta är väldigt försenade bilder från min klassresa med min gammla klass i början av sommaren .

My love , framme i örebro .

jag gjorde mig hemma snabbt .

en bakdel, även kallad rumpa.

Dom fixar sig till krogen , medans jag & sofia stannade hemma fastvi ångrade oss sedan och tog en taxi in till örebro.

jag åt pasta medans alla andra var fulla och spelade klädpoker , haha!

Fanns ingen bättre bild, ser ut som om jag precis skall börja stor lipa . Men detta var innan skolavslutningen, som sagt väldigt försenade .

lite kul med bilder va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0