Mamma&Pappa 15 år .

Idag fyrade vi mamma & pappas 15:onde bröllopsdag genom att äta i lilla borås . Mysigt var det, jag som kanppt umgås med min familj längre , men kort kommer .
Idag var jag på intervju vilket gick hur bra som hellst , kändes det som iallafall .
Sedan åkte jag hem sov några timmar gick upp & åkte till borås & åt , trevlig kväll iallafall . Nu funderar jag på en powerwalk så jag somnar skönt sedan men jag tror inte jag orkar , imon blir det stan med Hennie sedan kolla på lillebrors karneval sedan träna , ja jag skall börja handboll men jag tror ej jag börjar imon skall nog bara kolla på sedan så åker jag till sandared , där kanske det blir fest eller bara mysa vi får se .



©LinnLindhjem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0