Heeeeeeeeeeeeeeeemma.

Äntligen, det har varit kul !
Men jag har saknat allt här hemma, jag var också sjuk uppe i sälen så jag ha inte åkt så mycket som jag skulle.
Men en dold talang som jag har funnit på mig nu, som inte är dold längre är att jag har det med att åka skidor i blodet. Jag åkte en svart backe efter att jag ställt mig på skidorna efter 4 år och sedan så åkte jag ner & upp för en backe 3 ggr sedan så åkte jag den svarta.  Köpte ett par ray ban wayfare lookalikes också, dom var mysiga.

Jag har faktiskt funnit två av mina dolda talanger på några månader, jag kan prata flytande norska i sömmnen ni undrar säkert hur jag kan vet det eftersom det är i sömmnen men mamma har väkt mig flera gånger "Linn nu pratar du norska igen" .  & det med skidor . 

Nu till kläder jag ha mkt money som skall spenderas på både kläder och lite annat. Här är lite stuff jag skall införskaffa. & jag har föresten fått lite ersättning för marc jacobs tee:n & velour tröjan som aldrig dök upp . Lite extra klirr i sparbössan . 

Klänningen från stylebystars. 
40s Chiffon Print Tea Dress
Fin blommig sak från asos.

 Den underbara parfymen från L.A.M.B .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0