Jury & Philip

Åkte för ett tag sedan, känns tomt !
Utan deras skratt , haha! Det känns konstigt att sakna någon så.
Vi har så roligt tillsammans vi 3, det känns som jag kännt dem för evigt fasten dom har lite konstiga ideer ibland.
Vi har bara degat idag dom kom för det första väldigt sent och sedan kollde vi på Karlsson på taket, jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde med dom när karlsson sa "det är ingen vanlig elefant utan den har till&med en snaaaaaaaabel" jag har sjuk humor jag vet. Jury ville röka på mitt rum, först sa jag att det var okej sedan skulle han få mig att gå ner och hämmta cigaretterna men nej där tog det stop igen jävla springare här inte. Så vi fick följa med han ut en sväng på en rökpaus .  & jury med sina jävla mobilkort . haha!

På måndag börjar kanske ett nytt kapitel i mitt liv ?
Jag skall nämligen träffa en utav mina bästa tjej kompisar, eller den bästa.
Vi har glidigt ifrån varann att vi inte ens pratar med varann längre, men nu är det bestämmt
vi skall ses på en fika i borås. Vi har dom mest sjuka minnerna många av jordens människor aldrig kommer att få uppleva.  När vi tog hennes moppe tex och körde upp till en affär köpte en big tårta och körde runt i flera timmar för att hitta något mysigt ställe och äta den på . Tillslut körde vi till tubbared och åt HELA tråtan .
Eller när vi bestämmde oss för att bara äta clementiner i en hel vecka för att vi tyckte vi behövde gå ner i vikt vilket vi värkligen inte behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0