L.A.M.B

Pappa är på väg hem med Gwens nya parfym, som jag älskar . Sitter och luktar på den just nu , fick ett prov förra veckan & kan inte få nog.
Påtal om parfymer så har jag & Jury nyss haft en väldigt het diskution om just detta med parfymer, han gillar allt jag gillar jag gillar allt han gillar. Konstigt att ha varit så nära en person så länge men aldrig fattat att man en daga om något år kommer bli så här bra vänner. Det känns konstigt. Han gick nyss iväg för att fjäska om en parfym av sin mamma & min pappa är snart på väg hit med min . UNDERBART . 

Philip äe iväg & repar inför sin musikal som är , nästa fredag? Inte vet jag men jag funderar på att kolla kanske försent nu , men jag och Emma funderade på det. På lördag blir det utgång med killarna , jag har börjat vara med killar hela tiden. Bra eller Dåligt?  Bra tycker jag , jag gillar killar mer för dom är mer ärliga . fasten vissa är svin . 

Visste ni att kate moss har kommit ut med en parfym , den på 30ml skall kosta 298:- om jag inte minns fel .
Och sedan kommer Britnet också med en ny, hur fin som hellst parfym som kommer i mars någongång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0