Linn & Torbjörn

såg nyss en kommentar , "förstår itne varför du lägger ut bilder på dina outfits det är ju sådan man ser varenda dag." jaha okej, dom är gammla och jag hade ingen fantasi just då , inte för att jag tycker att jag klär mig som alla andra jus´t nu så .

Men till rubriken, nu kommer det jobbigaste & svåraste av allt . Att berätta för er , för bloggen. Jag & Tobbe blev ett avslutat kapietel för mera en än vecka sedan nu , det var jag som tog dom sista orden och sa som det var.
Jag ångrar mig ibland faktiskt, det känns lite konstigt att helt plöstligt vara fri som en fågel .
Men ingetligen trodde jag aldrig att det skulle ta slut på detta sättet, imon kanske jag skall till han eftersom
han fyller år . Jag är inte helt säker. Jag har redan börjat träffa en annan, och ja det är lite tidigt ganska mycket tidigt faktiskt men vi hade varit vänner länge jag och "han" och sedan hade vi börjat ses mer och mer sedan blev det bara så , jag kanske begräver min sorg i han efter att förlorat det finaste av allt . Jag är väldigt känslig & svartsjuk och nu när han kommer ut i världen som singel så känns det konstigt för mig, att någon tjej ligger på min kudde eller pussar hans läppar som en gång tillhörde mig. Men vi kommer nog förbli kompisar, det är så jag vill vi får se. Vi har ju trotts allt levt i hop i 1 ½ år .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0