mitt rum.

jag har fått urinvägsinfektion och jag hatar det.
jag har missat skolan i två dagar, skall dit imon .
mitt rum, jag tror ingen levande varelse vill ens gå in här.
imon kommer philip och jag har panik, jag måste städa duscha damsuga men nej
här sitter jag och inte orkar göra ett piss. Jo jag har visst städat en del , men jag däckade igen .
Min laptop står knäppt så jag har ont i benen ..

En liten trevlig bild på mitt nattduksbord
image163
mums vad fräch jag är, jag tror aldrig någon kommer vilja leva ett långt liv med mig .
Smink, Vatten,Astmamedecin,Bh inlägg som jag tagit bort, papper, kungen av danmark som jag blivit beroende av igen . Papper, tabletter, ja vad är det mer för skit linn har där ? nja allting .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0