Nyår!

Har inte updaterat på ett bra tag, förlåt! Men mycket har hänt i mitt lilla liv, inger jag vill gå in på nu  .
Men hur hade ni det på nyår? Jag hade roligt, men inte så roligt att jag skulle göra om det faktiskt jag mådde mest
dåligt, jag gick hur långt som hellst på kvällen i mina högsta skor så nu kan man säga att jag har sår på fötterna.
Men min kväll började med att vi hade tjejmiddag hos Michaela, jätte mysigt. Sedan gick jag,Jessica,Madde&Sofia vidare till en fest långt långt upp i skogen där alla var. Det blev mycket dansande,vinglande & rammlande. På tolvslaget gick alla runt och kramades, vet ni ? jag såg kanske fyra raketer . 

För att jag inte önskade er gott nytt år så får jag önska er gott nytt år nu !


En låt jag alltid kommer att tänka på nyår är Britney Spears - Piece of me  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0