Nyår

igår sa jag att brittan hade varit nyårslåten 07/08 men nej glöm det. jag & sofia gick långt för att komma till en fest madde & jessica gick snabbare än oss jag hade mina monki skor som nu är förstörda. Men när vi gick där i mörkret kunde ingen mer en Marit fixa så att det blev riktigt kul att gå där fasten vi bara sjöng " OHOHOHOH UHUH YEYEYEYE YEE"  vi sjönde från en början bara för att jessica&madde skulle höra oss men vi sjönde resten av vägen sedan. Inte undra på varför inga bilar stannade som skulle åka till festen som trodde la att dom skulle bli våldtagna av oss .


Gud vilka minnen man får upp när man lyssnar på denna låt. Underbar.  tack marit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0