Rar

Jag har varit ute efter Zara skorna länge,länge . Men nu så säljer rar dom, kanske inte så bra att lägga så mycket pengar just nu på högklackat som jag använder en gång . 
Varför kan inte min pappa vara skomakare , eller min mamma skodesigner och fixa alla möjliga skor till mig .
Föresten mitt lille nyårslöfte gick inte så kalas bra som jag hade trott , jo visst har jag hållt mig i från kött och inte ätit  sånt men nu så luktar det köttfärs i mitt rum kanske borde gå ner och slänga i mig lite kossamu . 



Philip & Jury åkte nyss, ibland är det de roligaste av allt att vara med dom. Jag har alltid önskat mig en killkompis redan när jag var liten så skrev jag de på en lapp och gömmde. I min gammla dagbok står det "jag vill ha en snäll kill kompis hellst skall han vara kär i killar så han inte bli kär i mig och han skall också gilla rosa saker. " något i den stilen var det iallafall och nu har jag två otroliga vänner, killar! Men tyvärr är dom inte gay , för det skulle varit bra men man kan ju alltid drömma ?

Platåpumps från Zara i storlek 38
Bild: Rar/Tradera

akutionen hittar ni här: http://www.tradera.com/Platapumps_fran_Zara_i_storlek_38-auktion-55348890

tjollahopp nu skall jag äta kossmu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0