Sälen

Ja nu åker lilla jag till sälen, är borta tills på torsdag .
Livet är lite svårare nu än för två timmar sedan , folk har ju lite problem med förhastade slutsatser.
Jag blir alltid lika arg på sånt , förstår du inget ?
När man försöker vara lite trevlig , jaja inte hela livet .
Philip & jag har haft det sjukt kul denna fre-lör , vi har haft väldigt roliga pratstunder.

jag ligger & kliar han i håret.

-jag gillar när folk tar mig i håret. Philip
- mhh. Jag
-Mer än sex faktiskt . Philip
- HA? jag .
Låter inte så kul som det var.

Och så körde vi lite utpressning av min lillebror, om du inte hämmtar vatten så säger jag det till pappa . Ja jag kan vara elak storasyster ibland, bara att leva med ;) Om några timmar åker jag & jag orkar inte åka med detta humöret.  Och vet ni mitt av allt idag, vid middagen så åt vi semlor till efterätt och så säger pappa med lukta på min min luktar gott iallafall så kör han upp hela  semlan i näsan på mig, jag tog min sked trykte ner den i mandel massa och körde den hårt som fasen i hans hår och det gick inte bort. Jag skrattade ihjäl mig, och jag luktar sur grädde i min näsa.  Nu skall jag ta & sova så jag kommer upp imon, och imon när alla sitter i rengninga göteborg så är jag i snöiga sälen & myser .  Tänk på mig när ni är på Jobbet/Skolan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0