Nomy . I Miss You

I still see you in me in me
you've been gone now to long to long

but i miss you there's no one to save me now
Im standing on edge still I wonder how

God I miss you Im broken deep inside
Your face in front of me ,my heart is open wide

God I miss you i miss the time when you were here
Now Im lost in darkest fear
And my end i getting near

I miss your soul I missed your eyes
You were strong and free from lies
god I miss your lovely eyes

I keep falling to you i am near
the edge is gone now no fear no fear 


God I miss you i miss the time when you were here
Now Im lost in darkest fear
And my end i getting near

I miss your soul I missed your eyes
You were strong and free from lies
god I miss your lovely eyes.....


jag orkar inte mer ........


Kommentarer
Postat av: Emelie Olausson

Jag vet inte riktigt vad du vill veta mer. Jag tycker att jag talar klarspråk i det jag skrev. Man förstör sin kropp genom att börja dricka i 13-årsåldern som en del gör. Man förstår inte då, för att man är ett barn. För en del fungerar alkohol bara som ett medel för att "våga", våga vara den man är, våga göra det man vill och våga visa vad man känner. Man är helt enkelt för svag och har för dåligt självförtroende för att kunna vara sig själv utan alkohol. Om man redan som "litet" barn börjar dricka kommer man resten av livet behöva denna drog för att kunna vara den man egentligen är... Man borde skaffa sig ett bra självförtroende istället, våga stå för den man är och våga göra det man vill.

Sedan tycker jag att det är pinsamt att de faktiskt lägger upp bilder på sig själva, däckade, strulandes med en tio år äldre kille eller liggandes på en trottoar halvt borta. Jag är inte onormal, gammalmodig eller konstig. Men att dricka är inget jag någonsin skulle skylta med. Det känns som en svaghet att man behöver alkohol för att ha kul. Jag klarar mig utan för det mesta. Och jag tackar alla gudar för att de gav mig världens bösta självförtroende:)

Ha det bra:)

2008-06-01 @ 20:41:53
URL: http://www.Emelieolausson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0