kära pengar.

Snart är det dax, jag flyttar ut ur mitt barndoms rum . Min egna lilla stuga skall bli min nu och jag skall fylla den med fester och långa sommarnätter med kompisarna .  Jag skall få mitt egna lilla spejs, just nu är det gul färg på väggarna gulligt men för gulligt för mig, jag skall ha cream färg och svarta gardiner och massor av mysiga saker .  Så nu kanske jag säljer massor av kära ägodelar från mitt rum , funderar på att fortfarande ha min garderob här hemma för stuga är redan liten och med mina kläder blir det inget mer utrymme .

Lite små saker till stugan :
PJÄTTERYD Tavla
Drömma får man ju ?  Skall jag spara lite pengar till denna , eller lägga pengar på något annat ? Föresten så är den ganska stor så jag kanske borde glömma den .
HEMNES Spegel
Spegel , alltig skall som sagt gå i svart & cream färgat så denna blir nog najs på väggen .
BORDSLAMPA CHOCOLATE

Bordslampa från Rusta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0