Indie

När folk frågar mig om min musiksmak så vet jag verkligen inte hur jag skall svara för jag gillar allt från rock till indie till hardstyle till gammla 90tals klassiker . Men jag har hamnat i en indie månad nu jag älskar verkligen indie det får mig alltid att må bra och jag kommer ihåg att jag alltid lyssnade på håkan och laleh när jag var mindre . Laleh är fortfarande en favorit och hon spelast just nu , när jag är ledsen och vill bli glad . Har ni något som får mig att bli glad igen ? Att få mig känns livsglöden  ?   Jag gick igenom det mest svåra som går i tisdags den 18 november . En dag vi alltid kommer minnas och det svider till i hjärtat . Vi fick avliva våran käraste vän han som alltid varit med oss . Världens vackraste hund. Jag lovar er att om ni hade sätt honom hade ni också tyckt det.  Förväl min älskade vän , jag älskar dig . Och kommer alltid minnas dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0