På fredag smäller det !

Ja på fredag vankas det fest hos mig vilket kommer bli hur kul som hellst , något jag verkligen ser framimot!
Allt är nästan färdigt eller köpt kanske jag skall säga det blir inget kompliserat utan tårta för tjejerna sedan någon timma efter kommer killarna och då blir det mer dans och mingel . Köpt ballonger ,Serpentiner och allt möjligt eftersom bugeten kanske inte är som bäst nu när jag hoppat av skolan och inte har jobb så blir det en bara så här. Imorgon fyller jag år och då hoppas jag att jag får en kamera så jag kan fota allt och så . Sedan lite fina kläder som jag kan ha tills fredag.
Om jag hade fyllt några veckor senare kanske jag hade hunnit få hem dessa klänningar som inte fanns innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0