Ett väldigt jobbigt & långt inlägg.

Jag har varit off ett tag nu, och jag har många många orsaker till detta .
Vet ni hur det känns att ha ett sånt stort hop om allt och sedan förstörs på mindre än två sekunder.
Att höra orden från en människa som säger att din framtid är förstörd , du kommer aldrig mer kunna leva normalt igen .
Jag kommer få leva med detta hela mitt liv, det är precis som om jag får stämplad med ordet i pannan.
Och jag känner mig faktiskt skylldig att berätta för mina nära och kära varför jag mår som jag mår , men jag orkar inte förlåt .   Dessa två senaste veckorna har bara varit fram och tillbax till sjukhuset , och jag är verkligen en person som inte pallar sånt . Och snälla förlåt mig och jag bryter ihop men jag är inte den som tål allt jag orkar verkligen inte mycket till .

Jag har även fått kontakt med en kompis, e som jag nästan aldrig pratar med längre som även river upp mer känslor, det var den tiden i mitt liv jag mådde som bäst när jag inte hade några som hellst problem .

gud vad mitt liv är besvärligt.

Kommentarer
Postat av: ...

jag finns här för dig, det vet du.

2008-10-02 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0