helg imon

Helg imon att längta till, men det blir inte så mycket festande denna helgen skall mest spenderas till att plugga igen alla ämnen jag inte pluggat på . Men imon blir det nog utgång en stund iallafall skall träffa en kompis som jag inte varit med på länge , Becca. Hon hade tydligen fått försig att jag skulle träffa hennes killkompis , hon tyckte vi passade bra tillsammans så vi får la se om det var något intressant .  Jag längtar otroligt mycket tills nästa torsdag då är det okej för mig att bada , haha!  Rökandet går inte heller bra, jag kommer aldrig kunna sluta . Och min födelsedag kommer bara närmare & närmare vet ju inte riktigt vad jag önskar mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0