jag är sjuk .

jag är sjuk, imon skulle jag på jobb interjuv men det lär inte bli så eftersom min kropp knappt klarar av att trycka på tangenterna . Men jag kan inte sova mer, har sovit hela dagen . Min hals har nog aldrig varit med om något värre , tror tillochmed detta är värre än halsfluss. Hög feber. Men men, detta med jobbet det är somsagt bara en prao plats men om jag har tur kan jag även fixa så jag får jobb också, vilket innebär lön och det behöver jag eftersom jag inte får pengar på tre månader nu . Och något som är mer irriterande är att jag skall sluta röka, jag har lovat att detta blir sista paketet .
Jag vill ha pengar , jag vill ha nya underkläder, klänningar, skor & smink.


underbar Bustier från lidex, 199 kr .

kjol från barnavdelingen på lindex, 129 kronor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0