med några fina blommer och en vacker melodi

satt nyss och åt med mamma , hon är verkligen min förebild.
hon berättade om allt och mycket mer , hon har ju börjat med extravaganza eller vad det kallas när man alltså bara äter soppor detta skall hon göra i två månader nu  . Igår satt vi och lunchade jag med min feta skagenröra på en liten fjuttig mörkfralla satt hon där med sin soppa jag känner mig faktiskt väldigt sugen på att börja med detta men hon berättade att jag är aldelles för ung och smal , jag väger mindre än 50 kilo inget jag tänker avslöja här men jag har aldrig varit sådär jätte nöjd med min kropp . Vi kom också in på det här med en thee diet jag skulle börja med men jag tror jag inte kör den fullt ut utan två dagar i veckan istället , det vore nog klokt .   Och jag älskar soppor, speciellt den mamma åt igår .

Augustana-Boston  , bland den finaste låten jag hört.




/ over and out Linn Lindhjem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0